Oppdatert status per 24. mars

På bakgrunn av vedtak fra Helsedirektoratet og anbefaling fra Hamar kommune har vi stengt Ankerskogen svømmehall, treningssenter og velvære for å forhindre smittespredning av coronavirus. Stengingen gjelder t.o.m. 13. april.

https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/tiltakene-mot-koronavirus-viderefores/id2694682/

Hva skjer med meg som medlem og kunde i Ankerskogen?

Takk for din til tålmodighet knyttet til informasjon om ditt medlemskap eller klippekort i Ankerskogen. Dette er en tøff situasjon for oss alle. Likevel har vi full forståelse for at medlemmer ønsker en kompensasjon for et tilbud som blir helt borte. Vi har derfor satt opp noen spørsmål med svar, og forhåpentligvis gir det deg de svarene du lurer på.  I tillegg har vi opprettet en treningsgruppe på Facebook hvor vi gir deg direktesendte treningsøkter som du kan bli med på hjemmefra.

Jeg har medlemskap i Ankerskogen, stopper dere faktura/avtalegiro? 

Vi fryser alle medlemskap. Det betyr at vi stopper videre fakturering inntil vi vet sikkert når vi åpner igjen. Dette gjelder ikke for allerede utsendte fakturaer med forfall i februar/mars. Vi vil justere for antall stengedager i mars ved neste fakturering. 

Hva med min faktura for mars?
Ankerskogen har to faktureringssystemer 
Du får enten din avtalegiro/faktura fra Hamar kommune eller Arvato (på vegne av Ankerskogen). Får du avtalegiro fra Hamar kommune er det etterskuddsbetaling, mens får du faktura fra Arvato er det forskuddsbetaling.

Jeg har fått faktura fra Hamar kommune med forfall 20. mars
Dette er betaling for mars måned og denne må betales. Vi fryser medlemskapet ditt videre og vil justere for antall stengedager i mars ved neste fakturering.

Jeg får faktura fra Arvato og har betalt som vanlig innen forfall 28. februar
Dette er forskuddsbetaling for mars og denne må betales. Vi fryser medlemskapet ditt videre og vil justere for antall stengedager ved neste fakturering.

Jeg har allerede meldt inn frys, hva skjer?
Vi kontakter alle som har meldt inn frys i forbindelse med stengeperioden. Frysgebyr fjernes selvfølgelig for stengeperioden.

Jeg har kontantmedlemskap, får jeg forlenget varigheten?
Vi forlenger alle kontantmedlemskap (1 md, 6 md og 12 md) med det antall dager vi holder stengt. Vi jobber med å se på det tekniske knyttet til dette. Du trenger ikke å ta kontakt om dette nå.

Jeg har klippekort, får jeg forlenget varigheten?
Vi forlenger alle klippekort med det antall dager vi holder stengt. Vi jobber med å se på det tekniske knyttet til dette. Du trenger ikke å ta kontakt om dette nå.

Gavekort, får jeg forlenget varigheten?
Vi forlenger alle gavekort med det antall dager vi holder stengt. Vi jobber med å se på det tekniske knyttet til dette. Du trenger ikke å ta kontakt om dette nå.

Jeg har plass på baby- og småbarnssvømming, hva skjer?
Vi starter opp igjen tilbudet når vi åpner igjen. Alle deltakere blir kontaktet individuelt.

Har du flere spørsmål?
Send oss en e-post på post@ankerskogen.no så svarer vi så raskt vi kan. Vi åpner også opp for spørsmål på telefon mandag til fredag i uke 14 fra 10.00-15.00. Bruk vårt hovednummer: 62 56 18 60. For generelle spørsmål kan du også kontakte oss på Facebook. Takk for tålmodigheten!